De eerste dagen - Reisverslag uit Ensenada, Mexico van Maaike Schiebaan - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Ensenada, Mexico van Maaike Schiebaan - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Maaike

25 September 2017 | Mexico, Ensenada

Hoi iedereen die deze blog leest,

Hier een bericht vanuit het zonnige Mexico. Het is hier ontzettend mooi, het weer is heerlijk en het strand is nog geen 5 minuten lopen vanaf de base (waar ik woon).
Ik ben hier nu vanaf woensdagavond en heb wel last van het tijdsverschil. (Het verschil is namelijk 9 uur later). Het was hier in het begin echt wel wennen, het leven met de mensen en het Engels praten... Gelukkig krijg ik het hier steeds meer naar mijn zin en heb ik het gevoel dat ik hier al weken ben. Het Engels praten gaat opzich ook steeds beter. Het is soms wel lastig om mensen te volgen als ze met meerdere met elkaar aan het praten zijn, maar het komt vast goed, ik merk al vooruitgang! De afgelopen dagen hebben we vooral dingen ondernomen om elkaar beter te leren kennen. En in onze vrije tijd hebben we ons heerlijk vermaakt in de zee :). Onze groep bestaat uit 18 studenten. (11 meiden en 7 jongens.) We hebben ook nog 9 staffers die de leiding hebben, maar het is niet dat we tegen ze op kijken. Sommige zijn maar een paar jaar ouder dan ik ben en ze zijn ook heel gezellig. Ik houd hier van de Mexicaanse cultuur, de taco's (heeeeel veel taco's) en van de omgeving. Morgen beginnen we echt met de week, dus ook met de lessen. We krijgen ook muzieklessen dus dat is erg nice!

Ik houd jullie op de hoogte :)

Liefs Maaike

  • 25 September 2017 - 09:58

    Joke Peters:

    Lieve Maaike,

    Wat fijn om wat van je te horen.
    Geniet van Mexico en de zon.
    Heel veel Zegen van onze Here in alles wat jij/jullie daar doen.
    We bidden mee.
    Liefs van ons.

  • 27 September 2017 - 11:51

    Andrea Kingma-van Ommen :

    Lieve Maaike,

    Zo te horen heb je een goede start gemaakt. Zon, zee ,lekker eten en muziek. Heel veel Zegen nu de lessen zijn begonnen. We zijn heel benieuwd.
    Groetjes van de kingmaatjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Ensenada

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2018

Weer thuis!

20 Januari 2018

India en Cambodja

09 December 2017

Outreach in aantocht

10 Oktober 2017

Op mijn plek

25 September 2017

De eerste dagen
Maaike

In deze blog vertel ik over de DTS die ik de komende 5 maanden ga doen. Ik hoop dat ik jullie doormiddel van deze blog goed op de hoogte kan houden.

Actief sinds 30 Aug. 2017
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 8093

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: