Outreach in aantocht - Reisverslag uit Ensenada, Mexico van Maaike Schiebaan - WaarBenJij.nu Outreach in aantocht - Reisverslag uit Ensenada, Mexico van Maaike Schiebaan - WaarBenJij.nu

Outreach in aantocht

Blijf op de hoogte en volg Maaike

09 December 2017 | Mexico, Ensenada

Hoi allemaal,

Na een lange tijd hier eindelijk wee een blog van mij. Aankomende maandagochtend Nederlandse tijd vertrek ik voor mijn outreach eerst naar Azië voor 5 weken en daarna naar Cambodja voor 3 weken. Ik ben klaar met mijn lessen en het is tijd om de praktijk in te gaan.
De afgelopen weken waren goed. Ik heb lessen gehad over veel verschillende onderwerpen zoals; bestemming, identiteit, kerkhistorie en aanbidding. We hebben ook een week kamp gehad in de bergen van Mexico. Het was meer survivelen, we sliepen onder een zeil en moesten bevelen navolgen. We moesten in die week erg uit onze comfortzone maar het was een gave ervaring.
Nu vertrek ik maandagochtend naar Azië en Cambodja. Ik heb er zin in maar vind het ook erg spannend. Ik heb het gevoel dat ik erg uit mijn comfortzone ga moeten en daar zie ik best een beetje tegen op. Ik weet dat het goed is en dat ik daardoor alleen maar meer ga leren. De laatste tijd mis ik thuis ook steeds meer. De maand december is toch anders hier dan normaal in Nederland, ook al geniet ik hier ook. Het voelt als of ik hier echt al super lang ben en het zal ook zeker raar zijn om maandag te vertrekken. Het voelt steeds meer als thuis hier. Maar het is goed om op outreach te gaan en de volgende stap te nemen.
Zouden jullie voor de volgende punten willen bidden?
- Voor een voorspoedige reis.
- Dat ik niet bang hoef te zijn om mijn stem te laten horen.
- Dat ik de aankomende 2 maanden alleen maar gefocust mag zijn op mensen dienen en niet op mijn eigen verlangens.
- Energie

Thanks!

Liefs Maai

  • 09 December 2017 - 11:55

    Joke Peters:

    We bidden mee, Maaike, fijn om weer wat van je te lezen.
    Ook heel veel sterkte met alles.
    God is en blijft nabij.
    Heel veel Zegen!
    En geniet ook van alles.

    Dikke knuffel van je "tante" uit Zwolle.

  • 09 December 2017 - 18:41

    Andrea Kingma-van Ommen :

    Lieve Maaike,

    Wat een spannende tijd komt eraan. We bidden voor je. Dat je er ook van mag genieten als je je stem gebruikt. Wij genieten er iedere keer van als je zing. Het is zo'n prachtige gave die je hebt gekregen. En weet dat God er ook enorm van geniet!!

    Een gezegende reis, veilige aankomst en groetjes van ons allen

  • 11 December 2017 - 13:09

    Sally LimDoean:

    Hoi Lieve Maaike,

    Wat prachtig jouw kwetsbaar en eerlijkheid !!!

    Jouw houding zal Vader God zo waarderen en respecteren. En jij weet zelf ook dat Zijn Genade boven verwachting zal zijn.
    "Mijn genade zal genoeg zijn." Zijn maatstaf in "genoeg" is goddelijk / hemels... just name it ;-)

    Ik beloof je mee te bidden voor jou!


    2 Korinthe 12: 1-10 (HSV)
    Maar Hij heeft tegen mij gezegd: Mijn genade is voor u genoeg, want Mijn kracht wordt in zwakheid volbracht. Daarom zal ik veel liever roemen in mijn zwakheden, opdat de kracht van Christus in mij komt wonen.
    Daarom heb ik een behagen in zwakheden: in smadelijke behandelingen, in noden, in vervolgingen, in benauwdheden, om Christus' wil. Want wanneer ik zwak ben, dan ben ik machtig.




Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Ensenada

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2018

Weer thuis!

20 Januari 2018

India en Cambodja

09 December 2017

Outreach in aantocht

10 Oktober 2017

Op mijn plek

25 September 2017

De eerste dagen
Maaike

In deze blog vertel ik over de DTS die ik de komende 5 maanden ga doen. Ik hoop dat ik jullie doormiddel van deze blog goed op de hoogte kan houden.

Actief sinds 30 Aug. 2017
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 8265

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: