Mijn DTS! - Reisverslag uit Wapenveld, Nederland van Maaike Schiebaan - WaarBenJij.nu Mijn DTS! - Reisverslag uit Wapenveld, Nederland van Maaike Schiebaan - WaarBenJij.nu

Mijn DTS!

Blijf op de hoogte en volg Maaike

07 September 2017 | Nederland, Wapenveld

Hallo allemaal,

Zoals de meeste van jullie waarschijnlijk al wel weten is dat ik 20 september naar Mexico ga. Ik zal daar voor 5 maanden een dicipelschapstraining volgen (DTS). Ik zal de eerste 3 maanden in Ensenada zijn, dat is een stad in Mexico dicht bij de grens met de Verenigde Staten. In die drie maanden heb ik les over verschillende onderwerpen en ook muzieklessen, omdat de DTS gefocused is op muziek. De laatste 2 maanden ga ik op outreach naar een (nog) onbekend land. In die 2 maanden breng ik in praktijk wat ik in de lessen geleerd heb.

Ik ben heel erg benieuwd wat ik allemaal ga leren de komende 5 maanden en wat ik allemaal ga meemaken. Ik heb er tenminste heel veel zin in!

Ik houd jullie op de hoogde doormiddel van deze blog.

Groetjes Maaike

  • 14 September 2017 - 08:49

    Kuijfje :

    beste Maaike Ensenada
    Als God,mijn God maar voor mij is,
    Wie is er dan tegen mij?
    Dan werken druk en droefenis
    Mij nochtans tot een zegen ;
    Dan waakt alom een engelenwacht,
    Dan zie ik sterren in de nacht,
    En bloemen op mijn wegen

    En wat er dreig' ,of wie er woed';
    Mijn herder blijft mij leiden.
    Geen donker dal van tegenspoed
    Kan van zijn staf mij scheiden.
    Hij blijft mij overal nabij,
    Naar stille waat'',ren voert hij mij
    En lieflijke weiden.

    Ik heb mijn God, en dat is genoeg
    Ik wens mij niets daar neven.
    Veel meer dan 't meeste,dat ik vroeg,
    Is mij in hem gegeven:
    Mijn hoogste goed,mijn troost in smart,
    Het enig rustpunt van mijn hart,
    Mijn eeuwig licht en leven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wapenveld

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2018

Weer thuis!

20 Januari 2018

India en Cambodja

09 December 2017

Outreach in aantocht

10 Oktober 2017

Op mijn plek

25 September 2017

De eerste dagen
Maaike

In deze blog vertel ik over de DTS die ik de komende 5 maanden ga doen. Ik hoop dat ik jullie doormiddel van deze blog goed op de hoogte kan houden.

Actief sinds 30 Aug. 2017
Verslag gelezen: 865
Totaal aantal bezoekers 8097

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: