Op mijn plek - Reisverslag uit Ensenada, Mexico van Maaike Schiebaan - WaarBenJij.nu Op mijn plek - Reisverslag uit Ensenada, Mexico van Maaike Schiebaan - WaarBenJij.nu

Op mijn plek

Blijf op de hoogte en volg Maaike

10 Oktober 2017 | Mexico, Ensenada

Hey everybody!

Hier weer een nieuwe update vanuit Mexico.
Met mij gaat het goed. De eerste week was echt wennen voor mij. Ik voelde mij nog niet thuis. Nu bijna 3 weken verder voel ik mij zeker thuis. Het voelt steeds meer als een soort familie en het zijn gewoon allemaal leuke mensen. De weken zijn erg druk, de hele dag is goed gevuld. Iedere ochtend hebben we les, elke week een andere spreker over een ander onderwerp. Ik heb nu 2 lesweken gehad en het is interessant. Het is soms ook lastig volgen, omdat het natuurlijk allemaal in het Engels is, maar het gaat steeds beter gelukkig! :)
Verder hebben we 2 middagen muzieklessen, theorie of praktijk.
Op dinsdagmiddag hebben we een lokale outreach. Dit heb ik nog niet gedaan, maar het kan betekenen dat ik naar ziekenhuizen ga om te bidden of ga evangeliseren. Op woensdag en vrijdagmiddag hebben we smallgroups en workduties. De smallgroup is meer om in een kleiner groepje te laten weten hoe het met je gaat. Met de workduties doe ik klusjes rond en in de base. Ook hebben we op dinsdag en donderdagochtend een worship ochtend met de base. Het zijn heel wat verschillende dingen, maar nu weten jullie een beetje hoe mijn week er uit ziet ;).
In de weekenden ben ik vrij, dus dat is heerlijk. Het is goed om even uit te rusten en ontspannende dingen te doen, zoals naar het strand of naar het centrum.
Over 2 weken krijg ik te horen wat de outreachmogelijkheden zijn. De groep wordt in tweeën gesplitst, dus er zijn opties.

Kort samengevat ik geniet hier en merk dat ik groei in mijn geloof. Ik merk dat ik steeds meer het verlangen krijg om God compleet te gaan volgen en al mijn plannen wil overgeven aan hem. Ik ben benieuwd naar de komende maanden!

Liefs Maai

  • 12 Oktober 2017 - 18:48

    Liza:

    Super om te horen dat je het goed hebt. Veel zegen daar!

  • 13 Oktober 2017 - 11:41

    Tjerk Schiebaan:

    Hi Maaike, fijn om te lezen dat je het naar de zin hebt, maar bovenal het laatste stuk, dat je groeit in je geloof en dat je God jouw leven wil laten bepalen!
    Gods zegen en veel plezier.
    Tjerk Schiebaan

  • 10 December 2017 - 22:03

    Marina:

    Lieve Maaike! Nu ga je echt! Gods zegen genade vrede en vreugde voor jou op de outreach. Sta op en schitter en laat Jezus ' licht door je heen schijnen! Liefs Marina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Ensenada

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2018

Weer thuis!

20 Januari 2018

India en Cambodja

09 December 2017

Outreach in aantocht

10 Oktober 2017

Op mijn plek

25 September 2017

De eerste dagen
Maaike

In deze blog vertel ik over de DTS die ik de komende 5 maanden ga doen. Ik hoop dat ik jullie doormiddel van deze blog goed op de hoogte kan houden.

Actief sinds 30 Aug. 2017
Verslag gelezen: 655
Totaal aantal bezoekers 8082

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: